sebuah cerita hati~~

bismillahirrahmanirrahim...
dengan lafaz basmalah..aku memulakan rentak irama tangan menaip di atas keyboard y tercipta bg melengkapkan sebuah komputer..syukur..alhamdulillah..

tiada apa yang ingin ku sampaikan disini..
hanya..coretan sebuah cerita hati yang mengalunkan rentak arus dunia tanpa kusedari diriku hanya insan kerdil dibawah naungan yang MAHA BESAR..ASTAGHFIRULLAH...

keindahan ukhuwwah yang terjalin semakin ku rasakan dari hari ke hari..desakan rindu yang mengasak jiwa menghentam seluruh jiwa dan raga ku..tidak tertanggung rasenyer..namun,inilah kehidupan yang perlu ku tempuhi..semangat akan ku bakar dlm asakan rindu yang mendalam terhadap teman2 seperjuangan ku..

seringkali ku berkata..tidak ku pinta tangisan itu..ia datang tanpa ku sedari..air mata membasahi pipi..
namun sahabatku..itu bukan tangisan kesedihan kamu pergi meninggalkan ku..ia adalah tangisan kesyukuran atas kurniaan sahabat sehebatmu..aku bersyukur..terima kasih ya ALLAH..

ya ALLAH...permudahkan setiap urusan sahabat2 ku...lindungilah mereka dengan perlindunganmu..berkatilah mereka dgn keberkatanmu...peliharalah mereka dibawah pemeliharannmu...aku serahkan segalanya padaMU..insyaALLAH...aku yakin hanya ENGKAU pemelihara kami..cukup hanya ENGKAU tempat kami mengadu..


~hamba yang merindui sahabat~LongBean~




0 comments: