kepada ALLAH ku serah segala~

bismillahirahmanirrahim...
alhamdulillah..syukur ke hadrat ILAHI..atas ni'mat kasih sayang dan rahmatNYA..demi redhaNYA..
lama dah tertinggal longbean-longbean nie...sebab ditinggalkan..----> final exam winter 2012

now, officially, i'm done this quarter! insha ALLAH...i think, i just do the best as i can do..insha ALLAH..i will leave the rest to ALLAH.. alhamdulillah..sepanjang quarter yang macam "sekejap" nie..a lot of things that i have learned..and now, i still need to learn something...dengan segala bende yang berlaku secara zahir dan tidak..sedikit sebanyak merubah pendirianku..siapa diri ini sebenarnya..it just like, saya sedar diri saya siapa~ insha ALLAH..hanya hamba ALLAH.. yang tidak pernah sempurna...astaghfirullah...hamba ALLAH yang sentiasa mencuba mendaki ke arah CINTANYA..hamba ALLAH..yang selama ini terlupa...mereka yang disekeliling itu juga manusia biasa...wallahua'alam...

ku ingin bercerite tentang sesuatu..tapi takut tidak sampai maksudnyer..
ingin ku sampaikan sesuatu..tapi risau akan disalaherti pengertiannya..
insha ALLAH...dengan izin ALLAH..suatu hari nnt pasti kamu tahu apa yang inginku nyatakan...
setakat ini..diri ini hanya hamba hina..masih tidak sempurna...masih mencari diri...masih merangkak demi CINTANYA...harapan dan doa yang menjadi penguatku..insha ALLAH!

" Dan orang-orang yang bersungguh-sungguh berusaha di dalam agama Kami, nescaya Kami akan beri petunjuk kepada mereka akan jalan-jalan kami. (Al-Ankabut: 69) "

al-mumtahanah
4.52 am 3/16/2012
119 walnut

0 comments: